Nasza oferta
Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić
Top
Strona Główna > Oferta > Wirtualne biuro Wrocław

Wirtualne biuro Wrocław

Biuro rachunkowe Małe Podatki oprócz pełnej obsługi księgowej oferuje także usługi dodatkowe – w tym wynajem wirtualnego biura we Wrocławiu. To nowoczesne rozwiązanie przydatne szczególnie w cyfrowym świecie, gdzie wykonywać swoją pracę mogą Państwo z dowolnego miejsca na świecie – i wcale nie musi to być Wrocław. Jeśli prowadzą Państwo działalność mobilną lub pracują z różnych miejsc – trudno się dziwić, że ostatnią potrzebną rzeczą jest dla Państwa biuro. Wirtualne siedziby firm zyskują coraz większą popularność. Oferują swobodę w działaniu i umożliwiają większą mobilność, a także pozwalają lepiej chronić prywatność.

Wirtualne biuro sprawdzi się, gdy dopiero zakładają Państwo firmę i nie chcą rejestrować jej w miejscu zamieszkania. To także dobre rozwiązanie, gdy zależy Państwu na adresie w konkretnym mieście, takim jak Wrocław – na przykład ze względu na potencjalnych klientów. Wirtualne biuro jest też praktyczną opcją dla osób świadczących usługi u klienta, gdy stała siedziba nie stanowi konieczności. Dzięki nowoczesnym technologiom mogą Państwo współpracować z ludźmi z całego świata, nie wychodząc z domu. Wirtualne biuro wynajmują często osoby, którym zależy na pracy z własnego domu, ale jednocześnie chronią swoją prywatność i nie chcą udostępniać swojego adresu w CEIDG lub KRS. Nie muszą Państwo zamieniać swojego mieszkania w otwarte dla wszystkich biuro. Wirtualne siedziby dają przedsiębiorcom poczucie prywatności, a co za tym idzie – bezpieczeństwa.

Wynajem wirtualnego biura we Wrocławiu to rejestracja firmy w dobrej lokalizacji w dzielnicy Krzyki i adres korespondencyjny inny niż miejsce zamieszkania.

Podejmując współpracę z Biurem Rachunkowym Małe Podatki w zakresie wynajmu adresu, zyskują Państwo:

  • adres do rejestracji firmy we wrocławskiej dzielnicy Krzyki;
  • adres do korespondencji;
  • informację o przychodzącej poczcie;
  • możliwość otrzymywania mailowo skanów przychodzących pocztą dokumentów;
  • komfort pracy z dowolnego miejsca na świecie bez troski o aktualizację danych w CEIDG.